ری دالیو نظر خود را در مورد بیت کوین تغییر داده است
شرکت گیتی توان سرمایه گذاری بلند مدت میانه مدت کوتا مدت خرید سهام شرکت گیتی توان ( بیت کوین تتر )
ری دالیو نظر خود را در مورد بیت کوین تغییر داده است
دو شنبه 24 آذر 1399 ساعت 16:2 | بازدید : 44 | نویسنده : asef | ( نظرات )

 

ری دالیو نظر خود را در مورد بیت کوین تغییر داده است

 

دالیو - ری دالیو نظر خود را در مورد بیت کوین تغییر داده است

مدیرعامل بریج‌واتر اسوسیشن(Bridgewater Associated)، ری دالیو(Ray Dalio)، ظاهراً موضع خود را در مورد بیت کوین نرمتر کرده و در آخرین جلسه AMA (از من بپرس) در ردیت(Reddit) آن را به عنوان جایگزینی برای طلا معرفی کرده است.

او ادعا میکند که بیت کوین میتواند به عنوان منبع ذخیره‌ی سیار پول با عرضه‌ی محدود عمل کند:

” من فکر میکنم که در ده سال گذشته، بیت کوین و چند ارز دیجیتال دیگر توانسته‌اند گزینه‌ی جالبی بجای طلا باشند که شباهت‌ها و تفاوت‌هایی با آن و سایر منابع دارند‌. آنها سیار هستند( بر خلاف املاک و مستغلات)، بنابراین میتوانند به عنوان جایگزینی برای طلا و سایر منابع حفظ ارزش پول عمل کنند.”

از حباب تا جایگزین طلا

نظرات اخیر نمایانگر عمده دیدگاه‌های دالیو درباره بیت کوین است. در سپتامبر ۲۰۱۷ (شهریور ۹۶)، او بیت کوین را حباب خطاب کرد.

ماه گذشته، وی بار دیگر تأکید کرد که به دلیل نوسانات آن منبع خوبی برای حفظ ارزش پول نیست. این پس از اظهار نظر استنلی دراكنمیلر، افسانه‌ی صندوق‌های سرمایه گذاری، بود كه بیت کوین را از طلا بهتر دانست.

اما او همچنان به این دلیل که طلا در اختیار بانک‌های مرکزی است، آن را ترجیح میدهد:

“من تمایل زیادی به نگه داشتن چیزهایی دارم که بانک‌های مرکزی قصد دارند آن را نگه دارند و زمانی معامله میکنم که بانک‌ها قصد معامله داشته باشند.”

دالیو اخیراً اشاره کرد که نمیتواند تصور کند بانک‌های مرکزی بیت کوین نگهداری کنند:

“همچنین، برخلاف طلا که سومین دارایی ذخیره‌ای است که بانک‌های مرکزی در اختیار دارند، من نمیتوانم تصور کنم که بانک‌های مرکزی، سرمایه گذاران بزرگ موسسه‌ای، مشاغل یا شرکت‌های چند ملیتی از بیت کوین استفاده کنند.”

تنوع سازی هوشمند

رئیس بریج‌واتر همچنین به دلیل چاپ پول و افزایش بدهی، “تنوع سازی هوشمند” را توصیه کرد:

“من معتقدم که با مقدار زیادی بدهی و پول ایجاد شده که در آینده نیز ایجاد خواهد شد، مهمترین چیزی که باید به آن توجه شود ارزش بدهی و پول نسبت به ارزش دارایی‌ها و ارزهای دیگر است. من متنوع سازی هوشمند را از نظر الف) کلاسهای دارایی، ب) ارز و ج) کشورها توصیه میکنم. “

به غیر از این، دالیو همچنین به مواردی مانند بهره‌وری کار، چین و ایالات متحده اشاره کرد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع: u.today 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

لطفآ به خدمات ما رای بدهید.؟

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت گیتی توان و آدرس gititavan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 348
:: کل نظرات : 36

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 129
:: باردید دیروز : 47
:: بازدید هفته : 189
:: بازدید ماه : 186
:: بازدید سال : 342
:: بازدید کلی : 2030